About Me...

Foto saya

I'm Rukhster... :)

"Succes is not a good teacher. Failure makes you humble"_SRK

"
Succes and failure are both part of life. Both are not permanent"_Shah Rukh Khan.

Rabu, 06 November 2013

Dialouge Chalte-Chalte Part 1










Dialouge Chalte-Chalte Scene-3


Raj : "I know I've made a mistake,
please forgive me.."
Priya : " Raj,that's just what I was
trying to explain to you last night"
Priya : " Rather than live together and
hurt each other.. we'd better part, whether you take the decision to separate or I...isn't it one and the same thing?"
Raj : " No, Priya...I know, I'm the one
who has made a mistake, but give me one more chance. Please priya.."
Raj : " Can you be happy without me,
Priya??"
Priya : " Maybe not, raj.."
Priya : " But it isn't necessary to have
the company of someone you love..for a lifetime, is it..??"

Priya : " how many times will you say
that, Raj?? How many times??"
Priya : " Don't make it any more
difficult for me to go away, Raj. Please don't..."
"May be this is what was to come out of our marriage
Raj : " No, Priya. This isn't the
outcome of our marriage,
Priya..I've had a dream.. We have two children. A son and a daughter, The son is just like you, he only has a nose like mine, The daughter is very pretty. She has your eyes...She's very nice too. Like you. You're a very nice person, priya.. I Could've changed for the better too, in your company, Don't go away, Priya. I'll change my ways..."
Raj : " I'm sorry, aunt anna. I'll even       say sorry to sameer."
Raj ; " When the children wake up at
night, I'll look after them. I won't give you any trouble. Please Don't go away, Priya. If you go away, it'll shatter my dream"
Priya : " Raj, I've had the same
dreams. The same dreams, Raj. But reality is otherwise.."
>>>>O... believed"




TRANSLATE :
Raj : "Aku tahu aku telah membuat
kesalahan, maafkan aku .. "
Priya : "Raj, itulah yang ingin aku
coba untuk jelaskan padamu
malam itu"
Priya : "Daripada hidup bersama
dan saling menyakiti,, sebaiknya kita tak bersama.
Sekarang terserah padamu , apakah kau akan memilih
keputusan untuk berpisah
atau tidak, tapi aku, tetap pada
keputusanku"
Raj : " . Tidak, Priya ... Aku tahu ,
akulah yang telah melakukan
kesalahan , tapi beri aku satu
kesempatan lagi kumohon
priya"
Raj : " Apakah nanti kau akan bahagia
tanpa aku , Priya ? ? "
Priya : "Mungkin tidak, Raj .. "
Priya : "Tapi bukan berarti kita harus
memaksakan membangun
rumah tangga dengan orang
yang kita cintai seumur hidup,
bukan??"
Priya : "Berapa kali aku harus memberimu kesempatan, Raj. Berapa
kali "
Priya : "Jangan membuatku lebih
sulit untuk pergi, Raj
Jangan..."
"Mungkin ini adalah akhir dari
pernikahan kita
Raj : "Tidak , Priya. Bukan seperti ini
akhir
dari pernikahan kita, Priya ..
Aku bermimpi .. Kita memiliki
dua anak, seorang putra dan
seorang
putri, yang laki-laki sama seperti
mu, hanya saja hidungnya
sepertiku, dan yang perempuan
sangat cantik . Dia memiliki
mata seperti matamu. Dia juga
sangat cantik sepertimu.
Kau orang yang sangat baik,
priya .. aku
akan berusaha berubah menjadi
lebih baik, dalam hubungan
ini , Jangan pergi, Priya.
Aku akan mengubah sifatku..."
Raj : " Maafkan aku , bibi anna Aku
juga meminta maaf
kepadamu Pak sameer…. "
Raj : "Ketika anak-anak terbangun
di malam hari , aku akan
menjaga mereka, aku
tidak akan membuatmu
kelelahan, ku mohon Jangan
pergi”
Raj : “Jika kau pergi, itu akan
menghancurkan impian ku "
Priya : " Raj , aku pun punya mimpi
Mimpi-mimpi yang sama ,  

Priya : “Tetapi kenyataannya tak
Sama…"

>>>> O. .. Kekasihh "

Tidak ada komentar:

Posting Komentar