About Me...

Foto saya

I'm Rukhster... :)

"Succes is not a good teacher. Failure makes you humble"_SRK

"
Succes and failure are both part of life. Both are not permanent"_Shah Rukh Khan.

Minggu, 15 Juni 2014

BEST SCENE OF VEERZAARA



BEST DIALOUGE OF VEERZAARA

V : If you think that I've mad a wrong. decision then just tell me..
      No one will be able to stop me from taking you to india.
Z : Your  is absolutely right
     this has happened because of one silly mistake on my part. I'd made a promise to myself that I won't    break.
     If only I'd been able to stop myself when I saw you yesterday.
V : That. One silly mistake of yours will help get me through the rest of my life. if you'd taken that away from      me, than what would I take back with me?
Z : Why is God doing this to us?
     I've never done anything wrong in my life. so why is he punishing me like this?
V : I'm keeping two moments of your life with me. and I'm giving two moments of my life to you. these two         moments are the symbol of our love. these two moments make our love story.
      Now, we'll live our lives on these two moments. but with a smile
      Neither will our love weaken, nor will our duties remain unfulfilled.

TRANSLATE

V: jika kamu berpikir bahwa aku sudah gila karena keputusan ini,  maka katakan saja padaku ..
    Tidak ada yang akan dapat menghentikan ku untuk membawa mu ke India.
Z: Keputusanmu benar,
    hal ini terjadi karena kesalahanku. Aku sudah berjanji pada diriku sendiri untuk tidak mengingkarinya.
    Kalau saja aku bisa menahan diri ketika aku bertemu dgnmu kemarin.
V: ya, Itu sebuah  kesalahan besarmu, dan itu menentukan hidupku selanjutnya. jika sekarang kamu ingin           mengambil itu dariku, lantas apa yang bisa ku bawa pulang?
Z: Mengapa Tuhan melakukan hal ini kepada kita?
    Aku tidak pernah melakukan sesuatu yang salah dalam hidup saya. jadi mengapa dia menghukumku               seperti ini?
V: aku menjaga dua momen hidup mu denganku. dan aku memberikan dua momen itu dalam hidupku untukmu. dua momen ini adalah simbol cinta kita. dua momen ini yg akan menuliskan  kisah cinta kita.
Sekarang, kita harus bisa menjalani hidup kita pada dua momen itu. tapi dengan senyum
Baik ketika dalam masa tersulit sekalipun, kewajiban itu tetap harus kita penuhi.

Tidak ada komentar:

Posting Komentar